7/30/2011

Direct NOW намери редактор

Публикувано от Христо Василев |

Много ми е приятно да ви съобщя, че Direct NOW вече си има редактор. Тя е една прекрасна млада госпожица. Нейното име е Анастасия Монева. Една от мечтите й е един ден да пише кино критика. Може би нямаше да намеря по-подходящ човек от нея. Ася е точно това, което търсих. Изключително емоционална и много сериозна. Оказа се, че мненията ни съвпадат почти напълно, за това което пиша в блога ми. Тя е от онези хора, които възприемат киното като изкуство. Обича да ходи на кино и гледа всеки филм не само с очите си, но и със сърцето си.
Съвсем скоро ще ви зарадва с първата си публикация, а вие лесно може да следите кой от двата е написал дадена статия. Под заглавието на всяка публикация ще намерите от кой всъщност е публикувана тя.
Аз съм сигурен, че Ася, ще успее да ви завладее и да ви представи нещата по най-интересен начин. Пожелавам й успех и се надявам начинът й на писане да ви допадне, същото както впечатли и мен.

Ако и вие искате да станете част от екипа на Direct NOW пишете на directnow@abv.bg . Въпреки, че за сега един редактор ми се струва напълно достатъчно, никога няма да пренебрегна някой, който наистина пише добре и има амбицията и желанието да пише кино критика. Ако имате коментари, мнения и забележки ще се радвам да чуя всеки един от вас. Благодаря на всички онези, които останаха редовни и продължават да влизат в блога всекидневно. Надявам се, че и за напред ще има какво да ви кажем и покажем.

0 коментара:

Публикуване на коментар