7/20/2011

Direct NOW търси редактори

Публикувано от Христо Василев |

Иска ми се да започна публикацията с новината, че към този момент минахме 10 000 човека посещаемост, което се случи за малко повече от 6 месеца (3 от които напълно неактивни от към публикации). Не, че цифрата е кой знае какво, но все пак тук е момента да благодаря на редовните ми читатели, които продължават да се връщат и да следят това, което пиша. Благодаря ви!
За това време като най-популярни се откроиха публикациите "Класиките на Disney" и "Филмите, на които плачем", които вече надхвърлиха няколко стотин преглеждания и всекидневно са едни от най-четените в блога.
Може би, заради голямата пауза, която направих новите ми публикации доста трудно се изкачват в топ 10, но пък една от последните - "Смешни филми-комедиите на нашето време", която е в блога само от няколко дни е на крачка от топ 10 на най-четените.
И така, сега да минем и на главната причина за това, което четете в момента. От няколко дни си мисля за идеята да намеря един или двама потребители, които да бъдат редактори в блога. Тяхната задача, също като мен ще бъде да пускат публикации съвсем в духа на Direct-NOW, тоест търся хора със сходно мислене и интереси, които да се опитват да покажат своето мнение и емоции около даден филм или филмово събитие. Ако вие сте киноманиак, имате малко повечко свободно време, съгласни сте с мнението ми за повечето от филмите, за които съм писал и отдавна се чудите не е ли време и вие да си направите блог, сега е момента да си помогнем взаимно. За всеки, който се интересува от това да бъде редактор в Direct-NOW нека пише на directnow@abv.bg .Ако има интерес ще подбера, хората които наистина смятам, че са подходящи чрез няколко рецензии, които ще ви накарам да напишите. Ако имате въпроси, пишете на мейла, готов съм да отговоря на всяко запитване. :)

0 коментара:

Публикуване на коментар