7/11/2011

"Глупаво мое мече!" - една съвсем нова история

Публикувано от Христо Василев |


Днес няколко пъти преглеждах публикацийте си в блога, чудейки се каква да е следващата ми статия. Почти бях решил да си излея душата за пореден път, споделяйки мъката ми около края на Хари Потър, но тогава се спрях на статията за Класиките на Дисни, която се радваше на голям интерес. И там бях споменал, че за Дисни може да говорим много. Може би, дойде време да кажем още нещо. Противоположно на първата ми публикация този път няма да се връна назад в историята на компанията, а ще погледна напред. Съвсем мъничко - едва месец. Сигурен съм, че много от вас знаят, други може би не, че тази година Дисни ще пуснат една съвсем нова история за Мечо Пух и жителите на Голямата гора - Тигър, Йори, Прасчо и всички останали познати герои. Мечо Пух е една история, която е любима не само на малки, но и на големи. Може би една от най-известните книги за деца. За първи път в моя публикация ще приложа трейлър на филм и смятам, че ще ви е интересно да го видите, защото е адски искрен, адски симпатичен и някак си по детски оптимистичен. Ако още не сте го гледали, вижте го тук: 


Това, което ми прави впечатление от трейлъра на филма е начина по който ще ни бъде представена тази анимация. Може би забелязвате, че това ще бъде една типично рисувана анимация, каквито вече почти не се правят. Сега всичко е компютърно, но тук си личи сякаш една отминала епоха в анимациите. В този случай, това според мен е много подходящо решение, защото аз лично бих се чувствал странно да гледам компютърно направеният Тигър или пък Пух. Точно в това му е чара, в тази своя праволинейност. И сякаш напомня на онази първа версия на филма, правена преди повече от 30 години. Смятам, че понякога има неща, които би било много неподходящо да бъдат лъскави и модерни. Има неща, които са чаровни точно с нещо определено и каквато и да била модернизация върху тях би ги съсипала.
Някак си този филм ме натъжава. Напомня ми за едно отминало детство, едно отминало безгрижие. Точно за това смятам да посетя кино салона с група приятели, които да споделят усмивките по време на филма заедно с мен.
По моя лична, предварителна прогноза Мечо Пух ще бъде един от успешните филми за тази година. В крайна сметка та той го заслужава, не мислите ли? Очаквам едно прилично представяне в Бокс Офиса, а ние ще се заредим с големи пуканки и много настроение, защото както добре знаете -  "Колкото повече, толкова повече!"

1 коментара:

Ginger Cookies каза...

Остави го тоя Хари Потър, Мечо Пух е дъ бест!!!:)
За такъв филм бих се прежалила да отида и да вися в киното(знаеш, че не обичам стоенето там, защото се налага да се мълчи:))).

Публикуване на коментар