9/05/2011

„Мечо Пух” - вълшебството на всяко детство

Публикувано от Анастасия Монева |



Всяко детство е белязано по един или друг начин от вълшебните приключения на нашия сладък приятел- мечето Пух и неговите верни приятели. С порастването си много от хората забравят за магичните си, макар нереални другари, които са им дарявали толкова много смях, но и много повече- водели са ги в един свят, където приказката е реалност, а не красива илюзия. Мнозина, гледайки сега някои от филмите за прекрасното мече, не откриват това, което едно време са намирали сред горския свят на анимацията. Аз лично не съм от тези хора.
Един слънчев вторник реших да се върна към спомените си от детството, взех за придружител една моя приятелка, която споделя моята любов към анимациите, и заехме местата си в киното, очаквайки завръщането на любимите си анимирани герои. Около нас, естествено, залата беше пълна с малки дечица, тръпнещи от нетърпение, смеещи се така звънливо. Да, атмосферата беше невероятна. Филмчето започна, срещайки ни отново с Мечо Пух, Йори, Прасчо, Тигър, Кистофър Робин, Заека и други от любимите ни герои. Те бяха изправени пред много изпитания, които през детския поглед изглеждат вълнуващи и опасни (е, надали за всички деца, тъй като все пак се намираме във времена, когато любимите филми на малчуганите варират от „Трансформърс” до „Бързи и яростни”). Никога не съм очаквала, че така искрено ще се смея в един глас с цялата зала, на моменти дори останах без дъх. Сякаш филмът така бързо свърши, времето буквално отлетя, а не ми се искаше. Знаете ли кое е най-интересното? Това филмче за мен представляваше по-голям интерес от филми като „Капитан Америка” и „Х-мен”, водени за едни от най-добрите в последно време. Може това да се дължи на факта, че съм огромен фен на анимациите, но винаги съм се опитвала да оценявам филмите не по жанр, а по достойнства, без всякакви предразсъдъци. Така че за всички, у които онова весело хлапе, което вярва в приказки и вълшебства, е още живо...определено се потопете отново в приключението, наречено „Мечо Пух”!

0 коментара:

Публикуване на коментар