"The Vow" / "Сватбен обет"

Честно казано си падам по драматичните романтики, които в повечето случай завършват не особено сладникаво, дори бих казал доста тъжно. Този филм ми се стори интерес още от трейлърите, в крайна сметка не успях да го гледам на кино, защото беше свален доста бързо. Мога да кажа, че очаквах малко повече от самият филм, след драматичното начало сякаш средата на филма или иначе казано развръзката беше лишена от идея и там по-скоро на човек може да му доскучае. Актьорската игра не мога да кажа, че е нещо великолепно, но пък виждаме двама доста симпатични главни герои. Със сигурност на женската част от аудиторията заглавието ще се хареса, но в никакъв случай то няма да се нареди до еталони в жанра на романтиката. Признавам, че очаквах дори сълзи накрая, но това не се оказа така. Но пък във всички случаи това е един приятен филм, който е лек и разтоварващ (въпреки, че началото говори друго) и става, ако имате време за губене. Оценка: 6 / 10

"Project X" / "Проектът Х"

Първи си мислех дали да не напиша една разширена публикация само за този филм, но в крайна сметка изобщо не си струва. Скоро не ми се беше отдала възможност да гледам подобен "шедьовър". Глупостта на този филм може да ви удиви. Но аз напълно разбирам, не е лесно да измислиш филм, в който час и половина действие се развива на купон, който няма край. Признавам, трудно е да успееш да запълниш толкова много време с толкова много глупости. Сценаристите получават адмирациите ми за своите идеи да потопят колата в басейна и да вържат кучето за балони. WTF?? Ако някой се е заблудил, че това са истински похвали, мога да ви уверя, че пиша това с най-големия сарказъм, който мога да вложа в думите си. А когато се сетя, че имах "уникалната възможност" да гледам това нещо на кино, направо ми иде да заплача. Но пък филмът ще е един от сигурните фаворити за Златна Малинка 2013, така че пожелаваме му успех и стискаме палци да вземе "престижните" награди в колкото се може повече категории. Не си спомням дали съм давал по-ниска оценка за филм някога преди. Оценка: 2/10

 "Anonymous" / "Анонимен"

Очакванията ми за това заглавие бяха огромни. По принцип си падам по подобен тип филм, а и историята ми изглеждаше чудесна. За огромно съжаление не получих дори и половината от това, което очаквах. Дори искам да ви призная, че още не съм догледал края на филма. Сега дори не мога да кажа какво точно съм очаквал от филма. Със сигурност има неща, които си заслужават като например пресъздаването на самата епоха и костюмите. Това наистина е добре свършена работа. Може би не ми допадна начинът по който е разказана самата история. Участват страшно много персонажи, някои от които напълно излишни. През няколко минути се сменя годината, в която се развива действието като ту се връща назад, ту пак напред. По едно време вече не знаеш в кое време си всъщност и можеш да се ориентираш единствено по това дали кралицата е стара или млада. В крайна сметка аз се предадох, дори не знам дали ще го догледам, но въпреки това филмът може и да намери своите почитатели. Актьорската игра е на ниво, което не е толкова изумително за британски филми. Оценка: 4/10

1 коментара:

GFoxxx каза...

Обета жанрово не ме привлича. За Проекта Хъ ще прежаля час и половина след като излезе с хубаво качество, трейлърчето ставаше ;)
Анонимния ще го пропусна, не вярвам да ми допадне.

Публикуване на коментар