8/22/2011

Седмица на сериалите в Direct NOW

Публикувано от Христо Василев |

Сериалите са нещо, което е част от ежедневието ни. Всеки човек гледа сериали. Едни гледат турски, други латиноамерикански, трети пък са фенове на американските сериали. Именно за американските сериали ще си говорим през следващата седмица в моя блог. Както повечето от вас знаят, лятото е един период в който за кратко се разделяме с любимите си герои. Именно за това реших да посветя една цяла седмица на сериалите. Преди началото на септември, което ще ни зарадва с много очаквани премиери е време, в което да обобщя моето лично мнение. Самият аз мога да се определя като фен на сериалите. Разбира се, не твърдя, че съм гледал всичко, дори да искам това е почти невъзможно. За това ще обърна внимание на повечето от заглавията с които съм запознат, разделяйки ги в няколко категории.Това е само една малка част от сериалите, които си заслужават и за които има какво да се каже. Списъкът ми в началото беше доста по-дълъг, но в крайна сметка селектирах по няколко заглавия във всяка категория, които смятам, че са доста популярни, има и няколко заглавия, които съм сигурен, че много от вас ще чуят за първи път, за това те също попаднаха в този малък списък, сигурен съм, че ще представляват интерес за вас.

Комедия, Романтика: Грозната Бети, Сексът и градът, Клюкарката, Колежани
Драма: Отчаяни съпруги, Изгубени, Анатомията на Грей, Клъцни - срежи
Фантастика: Свръхестествено, Герои, Смолвил
Исторически, Средновековни: Легенда за търсачът, Мерлин, Спартак, Игра на Тронове
Криминални: Бягство от затвора, От местопрестъплението, Лас Вегас
Български сериали: Стъклен дом, Столичани в повече, Забранена любов, Под прикритие

Иска ми се да кажа много неща, но може би по-нататък. Със сигурност трябва да обърна внимание и на класики в телевизионните сериали, които са останали във времето, независимо от това, че тяхното излъчване е спряно много, много отдавна. Нека това бъде едно начало на публикациите ми свързани с телевизията. Може би, трябваше да започна да пиша за телевизия доста по-рано, но сигурен съм и сега не е късно. Надявам се, че предстоящите публикации в следващите дни ще представляват интерес за вас. Интересно ще ми е да науча, кои са вашите любими сериали? Кои са вашите любими герои от сериали?
При мен нещата стоят така - рядко започвам да гледам сериал още с първият епизод на първи сезон. Може би, ми трябва малко време и доста препоръки да се захвана с един сериал. Но пък рядко остава време, в което да не гледам поне един сериал. Дългата лятна ваканция на американските сериали, често ми предоставя възможност да се запозная и с някое друго заглавие, което не съм гледал до сега. Преди няколко дни, например завърших десетият сезон на "Смолвил", който ми отне два месеца, за да проследя цялата история. Но и за него ще си говорим в идните дни. Стартираме, а пък ще видим до къде ще я докараме. 

0 коментара:

Публикуване на коментар