2/10/2011

Direct NOW вече и във Facebook

Публикувано от Христо Василев |

Direct NOW вече може да се похвали и със официална страница във социалната мрежа Facebook. Посети официалната страница на Direct NOW
Най-лесният начин да следите блога от близо е чрез Facebook, където вярвам, че доста от вас прекарват часове наред.
Освен актуални връзки към всички нови публикации в блога, там ще може да откриете и доста снимки от предстоящи филми, които заедно с останалите потребители ще може да харесате и коментирате. В раздел Видео ще видите някои от горещите Трейлъри на предстоящи премиерни заглавия.
Анкети, новини и други дискусии, които не намират място на страниците на блога ще бъдат публикувани там.
Вярно в момента още сме малко, но се надявам взаимно да развием и популяризираме страницата на Direct NOW във Facebook, както и самият блог.
Тук може би е и мястото отново да отправя благодарности към моята приятелка Ginger, която ме подтикна към идеята за този блог. Също така и на всички приятели, които ме подкрепиха повече или по-малко. И на малкото членове към този момент, които следят и коментират публикациите ми. Надявам се да станем повече за напред. Благодаря ви :)

ПП: Ако и вие имате блог или сайт, винаги съм отворен за нови приятелства. Колонката ми за любими блогове е все още доста бедна, но предстои да се напълни. Пишете ми на directnow@abv.bg  :)

0 коментара:

Публикуване на коментар