"Spy Kids 4: All the Time in the World" / "Деца шпиони: Краят на времето" 

 "Деца шпиони" беше един много любим мой филм, когато бях малък. За това и бях леко развълнуван, когато излезе новата част, толкова години по-късно. За някои от вас може би е странно, защо изобщо коментирам филми като този, тъй като откровено казано наистина те не представляват нищо особено, но за мен има по-скоро сантиментална стойност. Всъщност, ако трябва да съм честен "Деца Шпиони 4: Краят на времето" се оказа далеч над моите очаквания, което беше изненада за мен. Въпреки, че наистина харесвах филмите, към този подходих с леки съмнения, първо защото вече не съм малко дете, което да се кефи на подобен тип филми и второ, защото толкова години по-късно, знаейки че главните герои далеч не са деца предполагах един напълно нов каст. Да, обаче се оказа, че порасналите деца от предните филми също участват и историята е добре продължена. Беше ми интересно да ги видя вече в малко по-различна светлина. Ако сте гледали първите три части на поредицата и те са ви харесали препоръчвам ви да отделите малко внимание и на този филм, мисля, че няма да ви разочарова. Оценка: 7,5/10

"Drive" / "Drive: Живот на скорост"

Този филм май не заслужаваше да бъде споменат просто в една обща публикация, редом до съвсем обикновени други филми. Първо, това може би е абсолютен претендент за Оскар, но причината, че го споменавам тук и сега и просто защото аз не мога да реша за себе си дали това е добър филм. Или пък може би е много повече от добър, доближаващ се до шедьовър, но е възможно да бъде и изключително скучен филми, който се чудя защо гледах. Признавам, не мога да реша. И това е така, защото такива филми не се срещат често. Самата история се движи изключително бавно като през цялото време не се случва нещо съществено, но пък начина по-който е режисиран, да може би това го прави уникален. Погледите, върху които камерата се задържа дълго време, движенията - просто всичко. Рано е да се каже, дали филмът ще получи отличие. В крайна сметка, ако сте запален кино маниак, вече е време да подхващате набедените за най-добри заглавия през изминалата година и да ги изгледате. Дори и да не ви харесат. Или пък, дори ако ви оставят безмълвни. Дори и да не може да поставите оценка след това. Оценка: ??/10 


"Gnomeo and Juliet" / "Гномео и Жулиета"

Доста глупав завършек на тази публикация. Това е един филм, който излезе преди година и който ми изглеждаше изключително глупав още тогава. Когато, преди няколко месеца се появи по торент тракерите, реших, че трябва поне да се опитам да го изгледам преди да го отхвърля категорично. Е, може би беше малко по-добър от колкото очаквах. Почти винаги се случва филм, от който не сте очаквали кой знае какво, да надмине очакванията. Ами, нормално, все пак вие общо взето нищо не сте очаквали от него. Въпреки, че отдавна не съм малко дете, анимациите искрено ми харесват и ме забавляват. Не мисля, че има нещо лошо в това, стига да са наистина добри анимации. Тази обаче си е анимация, която няма как да се хареса на някое пораснало дете. Анимация предназначена само и единствено за малките зрители. Те в крайна сметка няма навика да се правят на кино критици, тъй че всяко анимирано човече е истинско забавление за тях. Трудно ще кажа, че ви препоръчвам филма, но на драго сърце го препоръчвам на тези от вас, които са заобиколени от малчугани по един или друг начин. Оценка: 4/10

0 коментара:

Публикуване на коментар