12/21/2011

Накратко: "Отвлечен", "Заразяване", "Размяната"

Публикувано от Христо Василев |

Дълго време се чудех какво да правя с филмите, които или вече са минали преди няколко месеца по кината, а аз чак сега съм успял да ги изгледам нелегално от някой торент сайт или пък нямам идея какво да пиша за тях в повече от три изречения. За това стартирам новата ми рубрика - 3в1, която ще има за цел да ви информира за три заглавия в една публикация. Така дори няма да ми се налага да си смуча от пръстите разни неща, само и само публикацията да не е повече от три изречения. Или иначе казано "Накратко..." Давам старт с последните три филма, които гледах.

"Abduction" / "Отвлечен"

Това беше едно заглавие, което ми грабна интереса доста преди премиерата, но се оказа, че така и не го гледах на кино. Та, преди няколко дни най-спокойно си го изтеглих. Младата звезда Тейлър Лаутнър известен на публиката от филмите "Здрач" е така да се кажа уж голямото име в този филм. С две думи - нищо особено. Филм, колкото да разпуснеш и да изгубиш време. Не мога да отрека, че грабва интереса, но пък ако очаквате нещо кой знае какво със сигурност няма да останете доволни. Но пък Тейлър със сигурност не играе зле. Има хляб в момчето и то повече от колкото в някои негови колеги станали известни по същото време, но времето ще покаже. Така или иначе филма си мина и замина, а ако не ви е останало време да го гледате, няма да сбъркате. Гледали сте и по-лоши ленти, но и по-добри. Както се казва 50/50. Изтъркана история, премесена с малко екшън, не липсва и щипка любов, както и романтика и най-накрая, разбира се - драма. Типично по американски.  Оценка: 6/10

"Contagion" / "Заразяване"

"Заразяване" също беше едно интересно заглавие за мен, което отново нямах късмета да гледам на кино. В интерес на истината филмът ми хареса, въпреки, че този звезден състав, който са събрали, можехме да видим нещо далеч по-добро. Малко мудно се развиваше действието в началото, за сметка на края. Доста от важните неща, които се случиха бяха претупани. Героинята на Кейт Уинслет, която си беше доста важна в този филм си умря като стой та гледай. И накрая просто един кадър в чувал и до там. Наистина някои неща не бяха измислени както трябва. Въпреки, че на мен ми допадна, със сигурност това е един слаб филм. Преди доста години имаше един филм, който се казваше "Зараза". Бях доста малък, когато го гледах по телевизията, тематиката беше доста подобна - е, още не мога да го забравя този филм. Колко кошмари сънувах след това. Дори още търся смелост да го гледам сега 15 години по-късно. Много добър! Ноо, да се върнем на "Заразяване", който освен, че разочарова голяма част от публиката със сигурност не е от тези филми, които бих споменал след години. Оценка: 6/10

"The Change-Up" / "Размяната"

Не знам дали съм споменавал някога, колко мразя комедии всъщност. Доста странно ще кажете вие, тъй като повечето хора харесват комедиите. Е , аз не съм от тези хора. Доста често ги подминавам, а рядко ги гледам на кино. "Размяната" нищо не ми говореше като филм, въпреки, че само от заглавието и постера вече предполагах за какво ще става въпрос. Свалих си го, просто колкото да изгубя няколко часа от безсънната зимна нощ. Както много често се случва, филми от които не очакваш нищо ти харесват. Естествено това е просто , защото имаш абсолютно нулеви очаквания и нещо поне маалко забавно би било добро. Признавам, че това е филм, който успя да ме разсмее повече от три пъти. Но не повече от пет пъти, разбира се, не си правете заключения, че това е мега забавната комедия. Но пък да губите време си е супер направо. Аз по паднах на нецензурираната версия, която наистина си беше нецензурирана и някои неща със сигурност ще ви дойдат в повече, но ако сте фен на филмите без смисъл или иначе казано комедия, то това ще ви хареса и бих ви го препоръчал. Оценка: 7/10

0 коментара:

Публикуване на коментар