1/28/2011

Direct NOW - през погледа на режисьора

Публикувано от Христо Василев |

Здравейте на всички. Реших да направя този блог за всички, които имат дори малък интерес към киното. Не очаквайте тук да четете всекидневно новини свързани с предстоящи филми и т.н., в крайна сметка подобни сайтове можете с лопата да ги ринете. В Direct NOW по-скоро ще прочетете личното ми мнение за някои от популярните в момента филми, както и за някои от не толкова популярните. Често ще споделям лични идеи и наблюдения, тъй като към този момент съм студент в програма Кино и телевизия в Нов Български Университет и ще се радвам да мога да споделя някои от нещата, които мисля и чувствам с вас.
Ще отделя и местенце за BOX Office класацията като често ще сравняваме българската и американската, не че има място за сравнение...
Всяка седмица ще се опитвам да ви представя няколко филма, които препоръчвам да гледате, а дали ще ми се доверите, само вие си знаете :)
От друга страна, честно казано се определям и като кино маниак, гледането на филми е присъщо за доста от младите хора, както и при мен, за това рядко се намира филм из торент тракерите, който да кажа, че не съм гледал. Въпреки всичко предпочитам да изживявам магията на киното пред големия екран, за това и апелирам - посещавайте киното във вашия град поне няколко пъти в месеца.
И така, стартираме, в началото ще ви покажа и първия ми проект, който завърших съвсем скоро, до къде обаче ще стигнем, само времето ще покаже... :))

1 коментара:

Анонимен каза...

Bravo, Ice! Strahoten si!

Публикуване на коментар