11/22/2011

Световна премиера - "Здрач: Зазоряване" част 1

Публикувано от Христо Василев |

Края на лятото беляза и края на почивката ми като направо ме хвърли в една натоварена есен. Множеството ми задължения отново изместиха блога ми и така повече от месец той запустя без нищо ново. Сега се надявам, че нещата ще се променят. Чудя се за кой ли път се извинявам вече като това е може би третата доста голяма пауза, която правя от създаването на блога ми. Но не това е поводът да ви ангажирам с моите писаници.
Преди няколко дни се състоя световната премиера на най-очаквания филм тази есен. Четвъртата част от сагата Здрач, която носи заглавието Зазоряване. Естествено сега ще се шуми много около филма и аз напълно съзнателно ще тръгна по пътя на комерсиалното като няколко дни също ще ви говоря за това. Какво имам да ви кажа за филма, може да прочетете в следващата ми публикация, тук обаче ще ви разкажа накратко за суетата около червения килим или иначе казано световната премиера на филма.
Като казах червен килим, може би трябва да бъда малко по-точен и да кажа черен. Пред Nokia Theatre в Los Angeles беше постлан черен килим, по който звездите от филма минаваха, позирайки и поздравявайки феновете.
Що се отнася до феновете - на премиера като на премиера. Отново много запалени почитатели на сагата бяха окупирали театъра няколко по-рано само и само да успеят да зърнат любимците си. Е, някои се оказаха и късметлии да получат автограф, че дори и снимка.
Съвсем очаквано, повечето от актьорите бяха съобразили поводът и изглеждаха строго официално. Не липсваха и някои изключения, които бих предпочел да не коментирам.
За Американската суета можем да си говорим много, но нека се върнем в родната България, където популярната вампирска сага също се сдоби с премиера. А+ Синема и IMAX/Cinema City предоставиха на феновете огромна възможност със среднощната премиера на Зазоряване. Събитието бе пищно украсено със сватбени мотиви, с идеята да подготви зрителите за един от най-важните моменти от сагата – дългоочакваното бракосъчетание между безсмъртния Едуард и неговата любима, Бела.


На галапремиерата присъстваха много от младите звезди на българския шоу бизнес, сред които актьорът от „Под прикритие“ Александър Сано, актьорът, сценарист и режисьор Ники Илиев, любимците от X Factor Моисей Стойчев, Александра Апостолова, Константин Иванов, Недислав Драгнев, Михаела Филева, Богомил Бонев и Jeason Brad Lewis и други.
Аз не присъствах на така наречената гала премиера осеяна с рози и сватбени мотиви, но пък се насладих на събитието в Синема Сити Пловдив, където нещата също бяха доста празнични. Дори ме почерпиха със сватбена торта, но това не е от значение. Това, което ми достави истински удоволствие бяха опашките от хора, дошли да гледат филма за първи път. Пет зали бяха препълнени, а толкова хора в киното не бях виждал може би от Аватар насам, да не кажа, че дори бяха повече. 
Съвсем очаквано дни след премиерата му филмът вече оглави американският бокс офис, а съвсем очаквано и българският. Със сигурност това ще е безспорният лидер в идните седмици, но ще постави ли рекорди в натрупаните суми и посещения - предстои да разберем.

0 коментара:

Публикуване на коментар